Kluczem do sukcesu jest otwartość umysłu nie tylko na to co nowe, ale przede wszystkim na nowych ludzi. Zacznij wychodzić poza własny obszar zainteresowań i spotkań, doświadczaj różnych miejsc, podróżuj, korzystaj z dostępności eventów, próbuj nowych przestrzeni, bądź uważny na to co dookoła, na ludzi, których spotykasz Nigdy nie wiesz, gdzie poznasz tego właściwego człowieka, który będzie kluczem do rozwoju Twojego biznesu, albo brakującym ogniwem danego projektu.
Warsztaty, pokazy, imprezy firmowe – powstającego
Business & Prestige Twojego Studia Kulinarnego, dzięki modzie na gotowanie nie narzeka na brak klientów. Ich właściciele nie traktują jednak zajęć dla kucharzy-amatorów jako jedynych źródeł dochodu
Magnesem, który przyciąga klientów, są prowadzący zajęcia. Obok założyciela, pojawiają się również inni szefowie kuchni z całej Polski
Buona Akademia Italiana to pierwsza tego typu: łącząca targi, pokazy filmowe i kulinarne, warsztaty, degustacje i wycieczki, inicjatywa w Rzeszowie. Wychodzimy z założenia, że jedzenie to przyjemność, ale i część naszej kultury.
Chcemy zbudować życzliwą i radosną atmosferę, sprzyjającą powstawaniu nowych projektów, łączeniu idei i ludzi wokół stołu. Buona Akademia Italiana jest miejscem, w którym pokazujemy jak wielu ludzi pasjonuje się gotowaniem, ile smaków kłębi się nie tylko w restauracjach czy barach, ale w każdej najmniejszej kuchni.
Naszym celem jest cykliczne prezentowanie najciekawszych inicjatyw kulinarnych, w tym nowych restauracji i barów, sklepów, producentów, winiarzy, importerów win. Chcemy integrować środowisko, tak, aby nie tylko rzeszowska gastronomia tworzyła społeczność, a konkurencja znaczyła tylko jedno: dobre jedzenie.
Budujemy relacje
Przejrzyj kontakty w telefonie i na mediach społecznościowych. Zastanów się, ile poświęcasz czasu i energii na budowanie relacji z tymi ludźmi, ile z tych osób zrobi wszystko, aby Ci pomóc, a nawet więcej – ile z nich zaproponuje swoją pomoc.
Liczba kontaktów nie jest wyznacznikiem Twojej zaradności, przedsiębiorczości czy przebojowości, lecz liczba tych kontaktów, które wspólnie z tobą spotkają się przy jednym stole w Twoim Studiu Kulinarnym “Business & Prestige”